Advertise

pondělí 30. listopadu 2015

Péče o ruce? Teď v zimě rozhodně!

Suché ruce nemám zrovna v oblibě, ale za to mám v oblibě si na sebe pořád něco patlat. A navíc ještě, když to krásně voní a mám po tom ruce jako zadeček malého miminka. 

Mou zimní volbou je rozhodně tento krém od Garnier softening care na suché ruce. Obsahuje palmový a koriandrový olej, což naprosto vaše ruce zjemní. 

Velké pozitivum dávám tomu, že se krém okamžitě vsákne do pokožky a není ještě půl hodiny po tom mastná. Ruce úžasně zjemní a jsou opravdu skoro hedvábné. 

Vůni nelze jen tak popsat... Je to něco mezi klasickou Niveou a Indulonou. Já vím, opravdu divné přirovnání, ale k ničemu jinému to přiřadit nedokážu.

Barva krému je jemně narůžovělá, což je roztomilé, ale jinak naprosto nedůležité. 

Cenově je to super, jelikož já si ho koupila v obchodě s potravinami (Okay Market) za 58 korun, takže i dostupnost je dobrá. 

Já osobně vím, že tohle bude můj favorit jak na lyžování, tak i na bežné zimní dny.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře.