Advertise

sobota 28. listopadu 2015

Slzy a Podivný případ se psem

Je skvělé, že Městské divadlo Brno hraje opět dojemný příběh o hledání aneb Podivný případ se psem.

V MdB jsem dlouho nebyla a velmi mě potěšilo, že po tak dlouhé době jdu na skvělé představení.Moje nejlepší kamarádka ho velmi chválila a dokonce ho viděla asi 7x, tak jsem si říkala, že to zkusím. Na činoherní scéně mě skoro nic neoslovilo a téhle inscenaci jsem dávala velké naděje a doufala že nezklame....NEZKLAMALO! 


Detektivní román od britského spisovatele Marka Hoddana předělán pod rukama Mikoláše Tyce v hlavní roli s Vojtěchem Blahutou, Hanou Holišovou, Igorem Ondříčkem a Alenou Antalovou vypadal velmi nadějně a hlavně dojemně. Nebudu prozrazovat celý děj ale něco málo alespoň prozradím.


Je to příběh o 15-tiletém autistickém chlapci Christopherovi, který nemá rád jakékoli doteky kromě propojení dlaní. Nechápe lidské city a je matematický génius.Píše knihu o svém životě a snaží se přijít na záhadu KDO zabil psa paní Shearsové. Celý děj se přehoupne,až nakonec zjistí, že jeho maminka o které jeho tatínek tvrdí že umřela, žije v Londýně a snaží se sním spojit formou dopisů. Druhá polovina hry ukazuje jak se Christopher vydá SÁM na cestu do Londýna za představou najít svou matku.


Za poslední dobu bylo tohle asi to nejlepší činoherní představení co jsem viděla.Nechybělo tam nic.Byl tam humor, strach, smutek.Z představení si rozhodně odnesete velmi emotivní zážitek a zároveň se zamyslíte nad opravdu důležitými věcmi a né banalitami.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře.