Advertise

úterý 22. prosince 2015

DIY Red soles aneb jak na fake Christian Louboutin shoes

Už se nám pomalu, ale jistě blíží plesová sezóna a já zjistila, že nemám lodičky. Rozhodla jsem se, jelikož mám červené šaty, že si koupím nové lodičky s červenou podrážkou. Na originální boty od Christiana Louboutina nemám a naráz jsem si vzpomněla na  staré lodičky a červený lak na nehty! To je ono! Na co utrácet peníze za nové boty, když můžu svým starým černým lodičkám dát druhou šanci! 



















Co budeme na fake Christian Louboutin potřebovat?

1.Lodičky

2.Lak na nehty

Já si koupila tyto laky u vietnamců asi za 15 korun a vystačí mi bohatě 3.













3.Lepící pásku

Já ji nepoužila, ale rozhodně se hodí olepit okraje

4.Lak na vlasy


Jdeme na to!
A jak? Jednoduše. 
Polovinu laku jsem vylila na podrážku a začala roztírat. Celý vnitřní podpatek a podrážku. Je na vás, jestli chcete podrážku až do špičky, nebo jako já jen do poloviny (jelikož se stejně ochodí a alespoň nedělají boty čmouhy na podlaze).
Mě stačily 3 vrstvy a potom jen nechat uschnout.
Já je vyhodila na balkón ven, aby mi nesmrděl celý pokoj.
Za hodinku jsem je zkusila a všechny vrstvy krásně uschly a držely.
Potom jsem přestříkala lakem na vlasy (můžete klidně natřít průhledným lakem na nehty) a hotovo! Mám krásné lodičky skoro zadarmo. 

Samozřejmě, že místo laku na nehty můžete použít akrylovou barvu a nebo si dokonce koupit speciální barvu na red soles, ale já to chtěla hned teď a proto jsem zvolila lak na nehty.

A tady už mám konečný výsledek.



































Už se moc těším, až si je vezmu k těm nádherným šatům! 
Už aby byl ples.
:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře.