Advertise

pondělí 21. prosince 2015

Vánoční líčení! 1 způsob

Kupuji vánoční dárky a napadá mě, že bych mohla napsat článek o vánočním líčení. 
Tak vám postuji hned dva způsoby. První pro výrazné očí a druhý s výraznými rty.

Tak pojďme na to!



1. Zlaté kouřové oči






























Začala jsem s korektorem, kterým jsem zakryla všechny nedostatky pleti a hlavně kruhy pod očima. Použila jsem klasický camouflage kelímek od Catrice v odstínu 020 Light Beige.


Potom nanesla přes celý obličej makeup od Rimmel Stay Matte 100 IVORY.















A zapudrovala pudrem od Clinique Blended v odstínu 001.















Vykreslila obočí paletkou od Essence Eyebrow v odstínu 02 Blonde style
















A začala se stíny. Jako první jsem pokryla celé víčko béžovým stínem z paletky Nude eyes od H&M



























Z této paletky jsem potom použila nejtmavší hnědý stín pro rozmazání a zjemnění koutků oka. 

Dál jsem si vzala moji oblíbenou paletku zlato-béžových stínů, které jsou úžasně pigmentované a krémové.




















Nanesla jsem na víčko a do vnitřního koutku zlatý stín. Do ohybu jsem nanesla hnědo-zlatý (druhý zleva). A zjemnila hnědým stínem z paletky H&M.

Pak jen nanesla řasenku. Nyní je mou nejoblíbenější tahle od Avon Super Shock.














Nakulmovala vlasy, oblékla červené vánoční šaty, na krk zlatý řetízek a náhle máme vánoční líčení hotové.







































V dalším článku uvidíte jak na jednoduché líčení pomocí izolepy.

Tak šťastné a veselé :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře.