Advertise

středa 9. prosince 2015

Week-end normal! Jour 1

Tenhle článek bude zase něco ze života. Samozřejmě z toho mého života. Takové víkendové strasti a pasti.

Většina lidí už kupují a hledají ideální dárky na vánoce pro své blízké. A někteří naprosto dárky vypustí z hlavy a jen tak si kupují věci pro sebe, užívají si s kamarádkami, jedou na zájezd nebo třeba na konkurz. A to je přesně můj příběh!

Na konci října mi napsala kamarádka, že pojedeme random do Vídně. Miluji tyhle spontánní akce a tak jsem na to kývla. Jednodenní zájezd přes slevomat.cz za 350 korun se vším všudy? To zní fajn. Tak jsem zaplatila a pak už jen čekala na pátek 4.12

1. Den

Budíček v 6 hodin, jet za holkama na nádraží, vyzvednout je a dopřát si snídani.Ta obsahovala pomerančový džus a hodně velké latté. Po ,,snídani" se vyrazilo k zastávce kde
jsme měli sraz v 8:30. Bus přijel asi 9:15. Po nalezení nějakého komfortního místa jsme se usadily a připravily se na cestu. O cestě je asi zbytečné psát, jelikož jsme buď poslouchaly hudbu, nebo spaly. Hodím vám sem nějaké fotky z cesty, co jsme házely na snapchat.

























V 11 hodin jsme vysedly u radnice a začala naše shopping trasa. Hlavním cílem byl KartnerStrasse kde jsme hledaly Forever 21, Mango a H&M.
Po pár hodinách jsme vysíleně zamířily do McDonaldu a konečně něco snědly. MariahilferStrasse nás čekala hned po obědě. Už se stmívalo a tak jsme viděly rozsvícenou Víděň.



S velkou radostí jsme narazily na obchůdek Brandy Melville, který byl naprosto kouzelný. Styl oblečení naprosto jednoduchý. Rifle s vysokým pasem, klobouky, cardigany, košile a trička. Ale styl celé prodejny byl úžasný. Místo poliček palety, mezi oblečením kaktusy a všude cedule různých měst a zemí z celého světa.























Po Brandy Melville mě čekal malinkatý obchůdek Lush, kde jsem strávila asi hodinu. Naprosto příjemné prodavačky mi radily a zkoušely se mnou různé scruby, masky a bomby do koupele. Tohle na Lush miluji. Cokoliv chcete, můžete si hned vyzkoušet. 
Odnesla jsem si klasickou masku Mask of Magnaminty a vážně uvažovala ještě o lip scrub Bubble gum, který je to nejúžasnější co jsem kdy na rtech měla!












A co následovalo potom? Asi čekáte, že klasicky punč, procházení trhů u radnice, kupování hrnečků a čerpání Vánoční atmosféry. Tak to ani náhodou!  Vyčerpáním jsme si sedly a jedly. Stihla jsem vyfotit alespoň nějaké noční fotky, tak vám je sem hodím.




















A tohle byl můj první den z mého Week-end normal. Ještě uvidíte článek o zbytku víkendu, tak se nechte překvapit.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře.