Advertise

pátek 4. prosince 2015

Adventní Víděň


Už se stává zvykem, že se kolem Vánoc jezdí do Vídně. Je tam stejně hodně lidí jako loni, stejné zboží a cetky jako loni, stejní lidé žebrající v McDonaldu peníze jako loni ale přece je to každý rok jiné.

Tento rok jsem se tam vydala přes cestovku se dvěma kamarádkami ze základky a udělaly si hezký shopaholic den. Začalo to v 7 hodin snídání v Mekáči, potom hodinovým čekáním na autobus, dlouhou cestou do Vídně a naprosto dlouhým hledáním automatu na lístky na tramvaj. 

Jako první jsme navštívily Forever 21, kde jsme strávily hóóódně času a nechaly hóóódně peněz. 
Pokračovalo to HM, Zara, Bipa a spoustou dalších, ale o tom chci udělat článek samostatný. Tenhle bude spíš o fotkách a pocitech.

Když pominu vlezlé pouliční prodavače s růžemi nebo s čímkoliv jiným tak to ještě jde. Ale pardon! Aby mi 8 letý kluk žebrací v McDonaldu ode mě peníze šahal na zadek a poté mi plivnul do tváře, tak to fakt nepřekousnu. Zkazilo mi to skoro celou Vídeň a právě teď uvažuji zda mi to příští rok stojí za to..Teď už to příjemnější a tím jsou fotky.











Dneska to bylo ultra krátké, jen jsem vám chtěla hodit info. Rozhodně čekejte příspěvek o nákupech a tak.

Betanie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře.