Advertise

sobota 5. prosince 2015

Recenze - Dermacol ONE COAT

Laky na nehty značky Dermacol, jsem nějak nezkoušela a tak jsem si řekla, že už je na čase. Hledala jsem nějaký zimní, nude nebo jemnější. Narazila jsem na tenhle ONE COAT odstín 135. Nádherná béžová s extrémním krytím a jak se na obalu píše : ,,Vysoce krycí, stačí 1 vrstva". 


No tak to zas tak není. Nanesla jsem první vrstvu a stále vykukovaly bílé kraje, nanesla jsem druhou a vážně jsem uvažovala ještě nad třetí. Takže to krytí není žádná sláva, nebo alespoň ne taková jakou uvádějí.






Ale má své výhody. Rychle schne, má úžasnou barvu a drží!!! A to je pro mě nejdůležitější.
A dokonce nesmrdí nijak hrozně, jen tak jemně. Bála jsem se, že bude smrdět celý byt ale kamarádka si ani nevšimla, že si lakuji nehty. 






















Můžete vidět, že mi vyčuhují bílé konce a to naprosto nesnáším. Ale druhá vrstva už byla o něco lepší.























Takže za 79 korun to není zas taková hrůza. Rozhodně chci vyzkoušet ještě odstín 120, 141 a 104. Takže uvidíme co ostatní odstíny.

A co vy? Máte zkušenosti s ONE COAT od Dermacol? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře.