Advertise

čtvrtek 17. prosince 2015

Vánoční TAG

Už se nám to blíží a tak i na mě padla Vánoční nálada. Mám hodně nápadů na články o Vánocích, takže tohle bude můj první z Vánoční ,,edice".

Rozhodla jsem se pro TAG, protože mi přijde super odpovídat na Vánoční otázky. Tagovat asi nikoho nebudu, jelikož nevím koho a navíc většina už TAG dělala. Otázky jsme vymýšlely s kamarádkou, takže budou klasické Vánoční a možná se budou podobat nebo budou stejné s jinými Tagy. 

Tak jdeme na to!





Kapr nebo řízek?

Na Vánoce máme vždy kapra. Takže rozhodně kapr. Jen kdyby neměl tolik kostí...

Oblíbená koleda?

Asi nemám oblíbenou klasickou českou koledu. Spíš ujíždím na písničkách s Vánoční tématikou. A mou oblíbenou je jednoznačně Christmas lights od Coldplay.

Držíš půst?

Ano. Celý vánoční den nejím/nebo alespoň maso a čekám až na večeři do 6 hodin.

Slaměné ozdoby nebo baňky?

Když jsem byla malá, tak jsem strašně moc chtěla barevný stromeček s baňkami a ozdobami, ale vždy jsme měly s mámou a stále máme slaměné ozdoby a velké červené mašle. Teď se mi to líbí strašně moc, protože je to jednoduché a krásné.

Vánoční tradice?

Neděláme. Teda jako rozkrajujeme jablíčko (když si na to vzpomeneme), ale jinak nic.

Oblíbená Vánoční pohádka?

Rozhodně Mrazík!!! Ale musí být se slovenským dabingem, teprve potom stojí za to!

S kým a jak trávíš Vánoční čas?

Štědrý den trávím s přítelem a potom mám s mámou a kocourem večeři, dárky. Kolem 9 hodiny jedu k babičce kde potkám zbytek rodiny a tam rozbalujeme zbytek dárků. Potom jdeme s mámou na půlnoční. To je celý můj čas.

Zimní aktivity?

Lyžování, bruslení a koulování (pokud se sníh).

Výzdoba?

Dřív jsem si celý pokoj obmotala světýlkama na stromeček, ale teď jen věším na krb vánoční punčochu.

Píšeš dopis Ježíškovi?

Tento rok je to poprvé co nepíšu, ale dřív jsem psala každý rok vždy na Mikuláše.

Pečeš cukroví?

Ano, s mamkou pečeme hromadu cukroví.

Oblíbené cukroví?

Rozhodně babiččiny pusinky! A zázvorky! Bez nich si Vánoce nedovedu představit. 


Tak to je celý Vánoční TAG :) Můžete mi napsat do komentářů, co by jste ještě chtěli, nebo co si třeba přejete k Vánocům.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře.