Advertise

pondělí 22. února 2016

Plesujeme!




Tenhle víkend byl jeden velký ples. V pátek 19.2 byl reprezentační ples Obchodní Akademie, který jsem si naprosto užila. Jelikož na této škole studuje David, tak mě představoval strašně moc lidem a já tím poznala jeho úžasné spolužáky. 
Ples začal v 8, krásným předtančením studentů akademie. Krásné a jednoduché šaty skládající se z bílého korzetu, černé bohaté sukně a světlé saténové stužky. 


Na obou plesech jsem byla s Davidem a nesmírně si je užila. Protancovala střevíčky jako každá princezna. Na první ples jsem se začala připravovat už kolem 6 hodiny, jelikož mi na něm opravdu záleželo. Takže po rychlém příjezdu z Brna byla sprcha, vlasy, make-up, šaty, podpatky, psaníčko, kabát, klíče, dveře, čau. A to vše za pouhé 3 hodiny. A stejně jsem přišla pozdě. 





Při druhém plesu jsem zjistila, že čím spontánnější rozhodnutí, tím lepší výsledek. A opravdu! Chystat jsem se začala kolem 9 večer. V 10 byl sraz a vlasy jsem měla tak krásné jak ještě nikdy. Nevím jestli to bylo tím, že jsem chtěla být krásnější než tátova přítelkyně ( což není tak těžké :D ) .

Po příchodu na oba plesy mě první bleskly ( jako asi každou holku) ostatní holky a jejich ,,róby". No pardon ale pokud jdu na reprezentační ples, tak si asi nevezmu letní šaty se srdíčky a k tomu baleríny naprosto odlišně barvy. A nebo třeba 17ti centimetrové podpatky, na kterých jisté dámy po 20 minutách nebo 2 panácích nedokázaly udělat ani krok. Třeba se tam nezliju jako to hovado a neběhám po ulici bosky. A když už mám šaty = tričko pod zadek, tak si v tom nedřepnu ať mi nikdo nevidí až do kuchyně... Sakra holky! Fajn tak tohle je asi na každém plese ale občas z těch výtvorů, co některé dívky na sobě tvoří, opravdu umírám.

Achjo. No, aspoň bylo o zábavu postaráno. Asi vám sem hodím fotky a popíšu co a jak jsem měla na sobě atd... 

A co vaše plesy? Vaše trapasy? Či vaše umírání nad jistými individui na plesích nebo zábavách?

Určitě mi vše napište do komentářů <3







 



















Na sobě mám:

Šaty : Půjč si mě
Boty : 
H&M
Stíny : Urban Decay Naked
Řasenka : Gabriella Salvete
Obočí : Benefit - Gimme BROW

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře.