Advertise

čtvrtek 18. února 2016

Poděkování!



Včera jsme překročili hranici 10 000 zobrazení, za což tak neskutečně, NESKUTEČNĚ děkuju! Připravuji pro vás další giveaway a TAG za to krásné číslo. Rozhodně se máte na co těšit.

Tohle je jen tak rychlé a spontánní, takže to bude celkem rychlé. 

Ještě jednou moc děkuji za všechno. Nejen za krásných 10 000 ale i úžasné komentáře, které mě až dojímají. Doufám, že to tady bude ještě velké a jako další cíl mám 20 000 (no uvidíme) . Děkuji, děkuji, děkuji. A těšte se na velké poděkování v podobě Giveaway a Tagu, které budou v nejbližší době ! 


1 komentář:

  1. Gratulace! Já jsem byla taky hrozně nadšená! A ještě víc, když jsem překonala 20 000. Je to prostě nejlepší pocit! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře.