Advertise

středa 4. května 2016

PoshMe!


Ahoj! Znáte poshme.cz ?? Ne?! Tak to je velká chyba!
PoshMe je internetový obchod s dámskou a dětskou módou. Jasně, říkáte si, další tuctový obchod s hadrama... Ale KDEPAK! Je výjimečný ve svém zboží! A o co se jedná?
Třeba o úžasné DOLLY sukýnky.




Ale třeba i klasické tylové sukně.


V prodeji mají také boty, kabelky, peněženky a kosmetiku.


Já jsem se s PoshMe kontaktovala z důvodu spolupráce, jelikož jsem nutně potřebovala jejich Dolly sukýnku. Ve všem mi vyhověli, pozvali mě do jejich SHOWROOMU v Brně, kde si mě 3 slečny hýčkaly a rozmazlovaly. 

Když jsem vešla do dveří, viděla jsem nádherně osvětlenou místnost sladěnou do bíle barvy, na stěnách poličky z palet, baletní tyč a tyče s oblečením. Uprostřed dlouhé molo, na stropě reflektory a všude pastelové barvy. Jejich kabinky jsou... Nebeské... Ano, opravdu si připadáte jako v nebi...


Všude jsou velká zrcadla a slečny se o vás starají s neuvěřitelnou péčí. Na pultíku si můžete něco popapkat a dopřát si výtečnou kávu.


Rozhodně doporučuji internetový obchod PoshMe, jelikož zde naleznete krásné a KVALITNÍ věci za krásné ceny. Pokud jste někdy snila o tom, že chcete být rozmazlovaná princezna, v krásných šatech, botech a se vším okolo, tak tohle je místo naprosto pro vás. 

Schválně mrkněte na pár fotek 












































A kde Showroom najdete? 

Královopolská 3052/139
(pod Velkoobchodem Ptáček)
612 00 Brno







Betanie <3




4 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře.