Advertise

středa 11. května 2016

DOLLER



Doller.
 Revoluční motivační diář, který nezačíná 1.1.





Ahoj! Po dlouhé době jsem zpět a v první řadě se vám chci omluvit, že OPĚT nic dlouho nebylo. Kdo sleduje můj instagram ( Be1tty) nebo Snapchat (be1ttyz ), tak dobře ví, že mám teď hodně školy. Jasně Betanie, kdo ne? Trošku chabá výmluva. No prostě jsme teď měli pěvecký večírek, chystáme premiéru, zkoušky z klavíru a vše okolo. Ale už jsem tady a přináším vám článek o diáři Doller!

Wooooow. Článek o diáři v půlce května? Prosím, ještě si neťukejte na čelo. Já tento diář dostala od firmy Doller koncem března. A hned jsem začala na první straně. Jak to? tento diář totiž nemá stanovené data jako ostatní diáře. Můžete začít od jakéhokoli měsíce chcete.

Je úžasný. Naprosto čistý, jednoduchý. Na začátku každého měsíce máte motivační citát.


Po citátu máte rozvržení měsíce.


A po tabulce už začíná týdenní diář. Můžete si všimnout, že do diáře spíše kreslím, než si něco zaznamenávám. Důležité schůzky si totiž zapisuji do měsíčního rozvržení.


Sama za sebe chci říct, že já a Doller jsme se stali nejlepšími kamarády. Tahám ho naprosto všude. I když mám malou kabelku, tak ho tam prostě narvu. Tím, že tam není nic ,,navíc" je hodně přehledný, elegantní a praktický.

www.doller.cz






23 komentářů:

  1. Ahoj:) predáva sa tento diár aj v slovenskej verzii? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, myslím že ne :) ale měsíce či stejně píšeš sama takže může být i tento :) kromě citátů tam nic jiného česky není :)

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle :)
    touhyalasky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Diáře miluju a tento vypadá opravdu úžasně. A ty detaily, které člověku dokážou zlepšit den. Konečně zase jednou něco originálního.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Konečně už to nejsou sovičky a kdejaké ptákoviny :) prostě pořádný originální a nádherný diář .

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Já také. Nedovedu si představit život bez diáře .

      Vymazat
  5. Vypadá fakt parádně, určitě se po něm poohlédnu po obchodech.

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem o něm slyšela a chtěla jsem si ho koupit, ale pak jsem na něj nějakým způsobem dočista zapomněla:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup šup :) nikdy není pozdě a začít s ním můžeš kdykoli ;)

      Vymazat
  7. O diáři jsem už četla a zaujal mě! Akorát já mám ten zlozvyk, že si vždycky koupím diář, používám ho měsíc a pak přestanu. Třeba letos jsem vyhodila 300 Kč za fitness diář, popsala 2 měsíce a teď mi akorát leží ve skříni. :/ Tuhle vlastnost na sobě nenávidím, protože pak přicházím a tak úžasné věci! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tu samou vlastnost ale tenhle diář tě to odnaučí :)

      Vymazat
  8. Ten vypadá fakt úžasně, já jsem ujetá na diáře a různé jiné papírnické potřeby :).

    OdpovědětVymazat
  9. Můžu se zeptat za jakou dobu od objednání přijde ? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak si vyřešila problem, kdyz měsíc začíná třeba v neděli a pak se ti tam tím pádem nevejde celý měsíc? Kam pak napíšeš zbývající den nebo 2 toho měsíce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normalně pokud mi mi třeba mám třeba pondělí 31 a nevejde se do kolonky na ten měsíc, napíšu jej do další :)

      Vymazat
  11. Ahoj můžu se zeptat za jak dlouho ti diář přišel?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře.