Advertise

čtvrtek 21. července 2016

Co se vlastně stalo?

Určitě jste si všimli, že od 11.5 nevyšel žádný článek a ani příspěvek na facebooku. Byla jsem dva měsíce naprosto offline a blog nějak tak mlčel. Z jakého důvodu? 
Sama nevím. Byla jsem líná, měla málo času nebo spíš jiné aktivity.
Výmluva typu ,,měla jsem toho moc ve škole", je fakt trapná ALE já fakt měla.
Kromě toho, že jsem taktak dohnala všechny neomluvené hodiny (skoro), uzavřela klasifikaci a zvládla všechny zkoušky, jsem začala ,,pracovat" a plánovat všechny mé pobyty a tábory na léto, kde budu jako lektorka. 
Do toho se na víkendy, kdy jsem měla čas na blog, nahrnuli akce a já se ráno probrala a už jsem měla zase školu.

Tak jsem to prostě nechala dva měsíce ležet s tím, že už blog ani nenastartuji. 
Prostě když jsem se na to tak ,,sprostě" vykašlala, myslela jsem si, že se na to vykašlete i vy.
Ale vy ne. Vy jste mi psali na instagramu, na fanpage, na snapchatu proč nevydávám, co se děje a ať zase začnu. To bylo takové první nakopnutí.

Druhé nakopnutí bylo, když jsem jela první dva týdny v červenci do Hradce Králové na Ambroziádu, kde mě potkala jedna holčina a řekla, že mě zná, že mě čte a že jsem dlouho nic nevydala. Tohle když vám řekne člověk do očí tak vás to nakopne ještě víc!


Takže tohle je teď takový risk.
Nevím, jestli se dostanu na takovou sledovanost jako třeba před půl rokem.
Nevím jestli budou vycházet dva články do týdne.
Nevím, jestli budu mít ještě nějakou zajímavou spolupráci.
Ale vím, že se budu snažit zase psát.
Proč?
Pro vás!

Betanie <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře.