Advertise

neděle 30. října 2016

Halloween creepy tutoriál


Tento týden byl velmi hektický a tak jsem tento článek nestihla vydat včas... 
Avšak dala jsem si s tím hodně a práce a modelka to musela vše ustát a skoro umrznout, tak jsem si řekla, že radši pozdě než nikdy!

A co to bude dnes? Taková menší halloweenská inspirace! Třeba na příští rok!



Tento hodně creepy halloweenský look je šíleně jednoduchý.

Co k tomu budeme potřebovat?

♥ Make-up♥ 
♥Latex (Či jakékoli lepidlo na kůži)♥
♥Barvy na obličej (Nebo stíny)♥
♥Papírový kapesník♥
♥Falešnou krev (Nemusí být)♥


Jako první nalepíme latex a na něj jednu vrsrvu kapesníku. Necháme zaschnout (pro rychlejší schnutí použijeme fén).
Po naprostém zachnutí rozstříhneme vejpůl tak, abychom docílili pocitu rozřízlé pusy, tudíž od koutků dál.
Začneme na klasiku bází pod make-up, štětcem naneseme make-up po celém obličeji a krku. I přes nalepený kapesník tak, abychom sjednotili co nejvíce barvu obličeje a kapesníku. Pořádně zapudrujeme.


Pod oči naneseme fialový, zelený a tmavě modrý stín jako iluzi monoklů.
Na víčko poté klasické kouřovky laděné spíše do hnědé až černé. Vymalovat obočí a na závěr řasenku.


Teď přijde čas na černý stín. Černým stínem vyplníme všechen prostor v naší falešné ,,puse". Hlavně po okraje kůže. Vezmeme červenou barvu na obličej (klidně postačí rtěnka nebo tekutá rtěnka) a nakreslíme další vrstvu na černou. Opět vezmeme černou a opakujeme tento proces. Až se nám vytvoří takto krvavě temná barva. 


Konečně to, na co jsme všichni čekali! KREV!!!
To je na každém z vás kam udělá tekoucí krev. Mě se zalíbila hodně z nosu a také z mezer mezi kapesníky. Samozřejmě přidáme i do falešné pusy ať to má opravdu lesklý efekt čerstvé krve!

Natupírovat vlasy a hotovo! 




♥Modelka : Natálie Větříšková♥
♥Její instagram : natvetriskova ♥

Produkty které jsem použila : 
Make-up : Rimmel Stay Mate Ivory
Stíny : Naked3
Pudr : Clinique Blended face powder
Barvy na obličej : Snazaroo
Černý stín : Essence
Krev : Vampire Blood
Latex : Mehron

2 komentáře:

  1. To vypadá parádně, já se na žádnou oslavu nechystám a takhle "jen tak" by mně to nebavilo dělat. Moc pěkně nafocené fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji děkuji :) ono to dělat ,,jen tak" mě baví vetsinou vic nez pro nejakou příležitost :) a navic se tim zlepšuji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře.