Advertise

čtvrtek 20. října 2016

OOTD trochu jinak


Už jsem dlouho nenapsala OOTD a tohle je super příležitost, jak ho pojmout trochu vtipněji.
15.-16.10 u nás probíhaly Ostrožské hody s právem.



Jak už je to u mě zvykem, celý rok se šíleně těším na hody a musí být vše podle mých představ. Kroj, příprava i zábava po hodech. Loňským rokem jsem do kroje narvala i moji nejlepší kamarádku Laděnku...
Letos?
Musel i přítel David. 
Stresy kolem shánění kroje mě šíleně vytáčely, protože jako každý rok, se asi 2 týdny před hodama všechno podělalo... Když všechno tak VŠECHNO!

Nakonec se díky bohu podařilo sehnat kroj pro kamarádku a nakonec i pro mne.



Hody 2k16 se naprosto povedly !

Už při oblékání jsem krásně stíhali, v klidu přišli a sraz, seřadili se, dostali víno a čekali na  průvod. 
Po cestě ke stárkovi a stárce se tančilo, pilo, zpívalo. 

No prostě nádhera! 

A jak vypadal zbytek průvodu a Svatá mše v neděli?

Mrkněte na fotky! 


Autor fotek : Petr Nedoma
http://www.fotopn.cz/














2 komentáře:

  1. Nádhera, máš můj respekt. Hrozně se mi líbí tyhle naše tradice a je důležité na ně nezapomínat!!! Určitě přidávej víc takovýhle článků. Já osobně se ráda podívám!

    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super děkuju 💕 jasně o tradicích mám v plánu ještě pár přidat :)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře.