Advertise

neděle 14. února 2016

Love is in the air.



Valentýn je velmi diskutabilní téma. Populace světa je rozdělena na dvě poloviny. Na tu, která se na tento datum těší a připravuje skoro půl roku dopředu a na tu, která zaplňuje facebook, instagram a snapchat příspěvky o tom, jak je jim to jedno, jak mají jen sebe a flašku a nebo jak jdou kalit s kamarády. Já osobně se neřadím ani tam a ani tam. Valentýn nijak neprožívám. Nechystám pro svého přítele žádné překvapení. Nedělám valentýnskou výzdobu, cupcake ve tvaru srdíčka a ani přáníčka. Nekupuji si hezké spodní prádlo a nemaluji se podle valentýnských tutoriálů. Teď si říkám, že podle toho všeho jsem asi špatná přítelkyně ne?


 Právě teď sedím na gauči v teplácích, vytahaném tričku (bez podprsenky. Přece jsem doma ne?) a obrovském škaredém županu. Nenamalovaná, neučesaná. Přesně jako Penny na obrázku. A mému přítelovi to očividně absolutně nevadí. 

Samozřejmě mě potěší, když dostanu nějaký dáreček. Ale ten dáreček jsem z přítele skoro vytloukla už včera, takže z mé oblíbené milky choco jelly zbylo pár kousků. 

Radši valentýna budu trávit u televize s přítelem a nebo půjdeme spolu se psem na procházku, než mít naprosto naprogramovaný a nalajnovaný den. 

A jak to máte vy? Třesete se na valentýna nebo ho nesnášíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře.